Ερωτήματα για τη λειτουργία του Ναυστάθμου Σαλαμίνας, προκαλούν οι συνεχείς αναφορές και καταγγελίες του Συνδέσμου Ιδιωτικού Προσωπικού (ΣΙΠΝΣ), οι οποίες αναδεικνύουν μια κατάσταση που οδηγεί στην υποβάθμιση και στη συρρίκνωσή του.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι σκοπίμως μεθοδεύτηκε το κλείσιμο συνεργείων του Ναυστάθμου, ώστε να ανοίξει ο δρόμος σε συγκεκριμένα συμφέροντα να διαχειριστούν το κερδοφόρο έργο της συντήρησης των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού.

Το έργο της συντήρησης και της επισκευής των υποσταθμών δεν εκτελείται από τους εργαζόμενους παρά τις δικές τους πιέσεις και η διοίκηση καταφεύγει στον ιδιωτικό τομέα, σπαταλώντας αναίτια το δημόσιο χρήμα. Επίσης, σταματάει ο δεξαμενισμός ­-αποδεξαμενισμός.

Τα 25 εξειδικευμένα άτομα ιδιωτικού προσωπικού, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και δεξαμενιστές κατά τα 2/3 συνταξιοδοτούνται μέσα στο 2012 και καμία μέριμνα δεν υπάρχει για την πλήρωση και εκπαίδευση νέου προσωπικού.

Επίσης αναφέρουν, ότι χωρίς οικονομικοτεχνική μελέτη η εφαρμογή του κυλιόμενου ωραρίου εργασίας έχει ως αποτέλεσμα το αυξημένο κόστος μεταφοράς, αφού εκτελούνται καθημερινά 12 δρομολόγια με πλωτά μέσα και καμιονέτες. Επιπλέον, αναφέρονται πολλά απλά περιστατικά, τα οποία αναδεικνύουν σοβαρότατα θέματα ασφάλειας , κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, καθώς και υπόνοιες για τις συμβάσεις ανάληψης εργολαβιών.

Αυτά δηλώνει στη Βουλή ο Βουλευτής κ. Πάνος Καμμένος και ρωτάει τον ΥΕΘΑ

1. Γνωρίζει η ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας τις συγκεκριμένες καταγγελίες του Συνδέσμου Ιδιωτικού Προσωπικού και αν ναι, τι ενέργειες προτίθεται να αναλάβει για τη διερεύνηση και επίλυσή τους.

2. Αποτελεί Κυβερνητική επιλογή η υποβάθμιση της λειτουργίας του Ναυστάθμου Σαλαμίνας, έτσι ώστε να οδηγηθεί η συντήρηση και η τεχνική υποστήριξη του στόλου του Πολεμικού Ναυτικού αποκλειστικά στον ιδιωτικό τομέα.

Το ΥΠΕΘΑ παραπέμπει το Βουλευτή σε παλαιότερη απάντησή του.

Κάντε ένα σχόλιο