Σύμφωνα με καταγγελίες υποψηφίων στους ΟΤΑ, σε μια περίοδο που το μνημόνιο καταφέρει πλήγμα στο «κοινωνικό Κράτος», τα Υπουργεία μέσω του ΕΣΠΑ(Δ’ ΚΠΣ) δαπανούν εκατομμύρια ευρώ σε τομείς δημοσιότητας, προβολής και μελετών, που η πείρα απέδειξε ότι παραμένουν κατά κανόνα ανενεργείς με κατάληξη κάποιο κρατικό ερμάριο.

Κατά «περίεργο» τρόπο, όλα βάλθηκαν να ενεργοποιήσουν όλα τα σχετικά «εργαλεία» παραμονές των αυτοδιοικητικών εκλογών. Λέγεται ότι η γκρίζα διαφήμιση, με μορφές ρεπορτάζ και άλλων έξυπνων λύσεων δεν θα φανεί ποτέ στις δαπάνες των κυβερνητικών υποψηφίων αλλά θα εξοφλήσει με ασφάλεια και μετρητά όλη την κυβερνητική προπαγάνδα!

Αυτά δηλώνει ο Βουλευτής κ. Νίκος Νικολόπουλος και ερωτά το ΥΠΕΘΑ

1. Ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αυτά τα στοιχεία;

2. Γιατί τα Υπουργεία προχωρούν σε «απλόχερες» δαπάνες σε δευτερεύοντες τομείς;

3. Δεν υπάρχουν προτεραιότητες;

4. Μήπως σήμερα εν μέσω οικονομικής κρίσης είναι υπερβολή;

5. Να κατατεθούν όλα τα σχετικά προγράμματα διαφήμισης και προβολής α): Των Υπουργείων, β): των ΔΕΚΟ, γ): των ΟΤΑ, δ): των Οργανισμών και των Ν.Π.Δ.Δ. και ε): κατάσταση με την κατανομή ανά μέσον ενημέρωσης, έντυπα και ηλεκτρονικά.

Σε απάντησή του το ΥΠΕΘΑ δήλωσε ότι δεν έχουν υλοποιηθεί ούτε έχουν προβλεφθεί και εγκριθεί ανάλογα προγράμματα από τα Γενικά Επιτελεία, τις Διευθύνσεις του ΥΠΕΘΑ και τους εποπτευόμενους οργανισμούς

ΠΗΓΗ ΥΠΕΘΑ

 

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται.