Με το προφανές κύρος του ανθρώπου που αναμένεται να αναλάβει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας μετά την αναβάθμιση του Ευάγγελου Βενιζέλου είτε σε Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης είτε σε Υπουργό Οικονομικών ο Πάνος Μπεγλίτης αναλύει την κατάσταση στην Ελλάδα ως εξής:

Για το κλίμα απαισιοδοξίας και την κρίση στο πολιτικό σύστημα: Δε ζω μέσα σε γυάλινους πύργους. Είμαι Βουλευτής επαρχίας, ζω καθημερινά τα προβλήματα της κοινωνίας. Μόλις χθες ήμουνα στην Κόρινθο και έβλεπα τα προβλήματα που έχει ο κόσμος, την ανεργία, την ανασφάλεια, την έλλειψη ελπίδας για το μέλλον.

Τα κατανοούμε όλα αυτά, τα σεβόμαστε, συνειδητοποιούμε τη δύσκολη συγκυρία στην οποία βρισκόμαστε, ακόμα και την αγανάκτηση του κόσμου, πολλές φορές υπερβολική ή δίχως στόχευση. Όλα αυτά εντάξει, από κει και πέρα όμως πρέπει να καθίσουμε κάτω, να συζητήσουμε τι κάνουμε, ποιες είναι οι εναλλακτικές λύσεις και ποιες είναι οι προτάσεις του καθενός.

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα προβλήματα στο πολιτικό σύστημα, στη λειτουργία των πολιτικών κομμάτων, την έλλειψη που εμφανίζεται σήμερα σε όλο το πολιτικό δυναμικό, στα πολιτικά κόμματα σε σχέση με την κρισιμότητα της συγκυρίας και με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα.

Όμως πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ, γιατί γίνεται ένα διπλό λάθος. Το πρώτο είναι ότι, λειτουργεί πολλές φορές αυτή η αποδομητική κριτική κατά τρόπο ισοπεδωτικό για όλους και το δεύτερο ότι αγνοούμε τη μεγάλη συμβολή στην εμπέδωση της Δημοκρατίας, των δημοκρατικών θεσμών και στην ανάπτυξη της χώρας τα τελευταία 40 χρόνια αυτού του πολιτικού συστήματος που βγήκε μέσα από την καταστροφή του ΄74.

Νομίζω ότι αυτό που ελλείπει σήμερα, αυτό που είναι είδος εν ανεπαρκεία, είναι η ψυχραιμία στις πολιτικές δυνάμεις ή στο χώρο των διανοουμένων στο χώρο της πανεπιστημιακής και ακαδημαϊκής κοινότητας.

Για την βουλευτική ασυλία και το πλήθος των Βουλευτών:

Η βουλευτική ασυλία είναι μια μορφή προστασίας σε περίπτωση καταχρηστικής άσκησης από εκπροσώπους της κοινωνίας, από πολίτες κάποιων δικαιωμάτων ενάντια στους Βουλευτές, ενάντια στο πολιτικό σύστημα. Πως θα προστατευθεί ο Βουλευτής;

Είναι αλήθεια ότι έχουν γίνει λάθη και στο συνταγματικό πλαίσιο, αλλά και στον εφαρμοστικό νόμο περί ποινικής ευθύνης Υπουργών. Έγιναν βελτιώσεις πρόσφατα με τον Υπουργό Δικαιοσύνης, που υπερψηφίστηκαν στη Βουλή, με την αποδοχή κι από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης, οι αλλαγές στο νόμο περί ποινικής ευθύνης Υπουργών, πάντα στο πλαίσιο και με τις δυσκολίες που θέτει σήμερα το άρθρο 86 του Συντάγματος. Γίνονται, αγαπητοί φίλοι, προσπάθειες.

Αλλά από την άλλη πλευρά σκεφθείτε ότι πρέπει να προστατευθεί, να θωρακιστεί κι ο θεσμός του Βουλευτή απέναντι σε άδικες κατηγορίες, απέναντι σε μια δικομανία, που χαρακτηρίζει, πολλές φορές, τους πολίτες.

Το πρόβλημα δεν είναι το αριθμητικό, σε σχέση με τις βουλευτικές έδρες. Πριν συζητήσουμε και συμφωνήσουμε για το αριθμητικό, όπου θα μπορούσε να παίξει κανείς το παιχνίδι της κολοκυθιάς, θα πρέπει να δούμε άλλα ζητήματα που συνδέονται με την ανάγκη αναβάθμισης του θεσμού του Βουλευτή, με την ανάγκη ανασυγκρότησης του κοινοβουλευτικού μας συστήματος, αναβάθμιση του κοινοβουλευτικού βίου, της πολιτικής μας ζωής.

Πρέπει να δούμε, πως αναβαθμίζουμε το ρόλο του Βουλευτή, πως καθιστούμε ανεξάρτητο αντιπρόσωπο του έθνους με απεριόριστο δικαίωμα γνώμης και ψήφου τον Βουλευτή, στο πλαίσιο του πολιτικού συστήματος, στο πλαίσιο της εσωτερικής λειτουργίας των κομμάτων, πως υποστηρίζουμε την αυτονομία του και την ανεξαρτησία του, πάντα με σεβασμό του πολιτικού χώρου μέσα στον οποίο βρίσκεται.

Η αναστολή της βουλευτικής ιδιότητας στους Υπουργούς ισχύει στη Γαλλία, κι εγώ είμαι ανοιχτός κι είμαστε ανοιχτοί να τα συζητήσουμε αυτά.

Αλλά εάν πάμε τώρα, σε βιαστικές κινήσεις λόγω συγκυρίας, και πολλοί τοποθετούνται με βάση τη συγκυρία, γιατί μπορεί προς τα έξω να φαίνεται κι ως ένα χάιδεμα σε αυτές τις δυνάμεις που σήμερα βρίσκουν εξιλαστήριο θύμα τον κοινοβουλευτικό μας βίο και τους Βουλευτές, αυτό, κατά την άποψή μου θα ήταν λάθος.

Άρα λοιπόν το πρόβλημα από την αρχή δεν είναι οι 300 να πάνε 200. Να πάνε 200, να πάνε 150, να πάνε 100, όμως πρέπει από την άλλη πλευρά να δούμε ποιες θα ήταν οι παρενέργειες μιας τέτοιας απόφασης. Θέλουμε να πάμε σε μια αναπαραγωγή μιας αντίληψης πολιτικής κάστας, πολιτικής οικογενειοκρατίας, να πάμε σε μια αντίληψη των ισχυρών, αυτών που έχουν οικονομική ευχέρεια για να ασχοληθούν με την πολιτική;

Ήδη στην Αντιπολίτευση είχαμε δουλέψει πάρα πολύ, ως κόμμα, σε μια σειρά θεσμικών αλλαγών που έχει ανάγκη σήμερα το πολιτικό σύστημα.

Είναι το πολιτικό χρήμα, η λειτουργία των πολιτικών κομμάτων, ο θεσμός του Βουλευτή και η αναβάθμισή του, ο νέος εκλογικός νόμος. Όλα αυτά θα τα φέρουμε στο πλαίσιο ενός νέου πακέτου παρεμβάσεων και μεταρρυθμίσεων, όπως  έχει τονίσει ο Πρωθυπουργός.

Είναι εύκολο το σύνθημα «να πάνε στη φυλακή οι κλέφτες», συμφωνώ απόλυτα, να πλειοδοτήσουμε όλοι για να γίνουμε ευχάριστοι στα αφτιά πάρα πολλών συμπολιτών μας. Είναι πολύ εύκολο σήμερα και εγώ και άλλοι συνάδελφοί μου να πλειοδοτήσουμε στο να κοπούν οι μισθοί των Βουλευτών, να κοπούν τα όποια «προνόμια», και δεν είναι προνόμιο το να έχεις ένα αυτοκίνητο για να πας στην επαρχία και να κάνεις τη δουλειά σου.

Επιτέλους δεν πρέπει να διασφαλίσουμε την αυτονομία του βουλευτή ή να τον στεγανοποιήσουμε από τις όποιες σειρήνες του πολιτικού χρήματος ή της εξάρτησης από τα μεγάλα οικονομικά ή άλλα συμφέροντα; Δεν θα τα δούμε αυτά; Απλώς να ρίχνουμε συνθήματα που μπορεί να αρέσουν σήμερα στον κόσμο;

Νομίζω τα πράγματα πρέπει να τα βάλουμε σε μια σειρά. Ήδη οι βουλευτές συμμετέχουν και είμαστε έτοιμοι και ως Κυβέρνηση και ως πολιτικό Κόμμα να συμμετάσχουμε σε περαιτέρω περικοπές για τους βουλευτές. Θέλετε να αυτομαστιγωθούμε; Θα το κάνουμε κι αυτό. Αλλά προσοχή όμως, πάμε στην άλλη άκρη. Πάμε στην πλήρη ισοπέδωση και στην απαξίωση των δημοκρατικών θεσμών και του ρόλου του βουλευτή. Γιατί θέλουμε ένα βουλευτή ανεξάρτητο, να πατάει στα πόδια του.

Για το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα:

Πιστεύω ότι οι βουλευτές μας με την πολιτική και  κοινωνική διαδρομή που έχουν, με την ευθύνη  που τους διακρίνει, με τη συνείδηση των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα, θα υπερψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και το δεύτερο Μνημόνιο.  Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει βουλευτής που θα καταψηφίσει το Μνημόνιο, δηλαδή ουσιαστικά θα στραφεί ενάντια στα συμφέροντα της χώρας, ενάντια στην προοπτική μας, στο μέλλον αυτής της χώρας.

Από την άλλη πλευρά, και μην μένουμε μόνο στην επιφάνεια των αντιδράσεων, είναι από τις πιο δημοκρατικές περιόδους που ζει η Κυβέρνηση η Κοινοβουλευτική Ομάδα και το ΠΑΣΟΚ, συγκρινόμενα και με άλλες πρόσφατες πολιτικές περιόδους.

Υπάρχει μια απόφαση της Κυβέρνησης ότι θα πάμε με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, δηλαδή με τους 151 βουλευτές. Υπήρξε μεγάλη συζήτηση μέσα στην Κυβέρνηση. Τοποθετήθηκαν τα στελέχη, ο καθένας εξέφρασε την άποψή του, πάρθηκε μια απόφαση αυτή ακολουθήσαμε. Δεν θα αιφνιδιάσουμε κανέναν, θέλουμε τη συναίνεση όλων των πολιτικών δυνάμεων όχι στη βάση μιας πιεστικής ψηφοφορίας, αλλά με συνειδητή τοποθέτηση των πολιτικών δυνάμεων της Αντιπολίτευσης.                       Εμείς δεν πάμε μέσα από την ψηφοφορία να υφαρπάξουμε την ψήφο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Θέλουμε την εθνική συναίνεση. Η πρόσκληση – έκκληση του Πρωθυπουργού έχει ισχύ και σήμερα και αύριο και όσο διαρκεί αυτή η κρίση και τώρα με την ψηφοφορία του μεσοπρόθεσμου, αλλά και στην υλοποίηση του προγράμματος που είναι εξίσου σημαντικό στάδιο.

Για τις ιδιωτικοποιήσεις:

Όλοι μας και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στις δηλώσεις και στις συνεντεύξεις παραδεχόμαστε ότι υπήρξαν και καθυστερήσεις και εσφαλμένες εκτιμήσεις. Κάνουμε με ειλικρίνεια την αυτοκριτική μας, όλα αυτά τα αναγνωρίζουμε.

Από την άλλη πλευρά όμως πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία το πιο εύκολο θα ήταν να επιταχύνουμε τη διαδικασία αυτή, χωρίς μελέτη χωρίς να διασφαλίσουμε το δημόσιο συμφέρον, χωρίς να υπερασπιστούμε τις αρχές της διαφάνειας. Αυτό θέλουμε; Δεν θέλουμε αυτό.

Αυτό θα γίνει με συντεταγμένο τρόπο, δεν θα γίνει με λογικές να πουλήσουμε «μπιρ – παρά» στο όνομα της αντιμετώπισης του δημόσιου χρέους. Γιατί υπάρχουν πολλά προβλήματα, είναι σύνθετες οι διαδικασίες και χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Έχουμε πει ότι η κάθε περίπτωση θα εξετάζεται σε ad hoc βάση, εξατομικευμένα, θα περνάει μέσα από τις διαδικασίες της Βουλής ακριβώς με στόχο να υπερασπιστούμε το δημόσιο συμφέρον, τη διαφάνεια. Άρα να υπερασπιστούμε το πολιτικό σύστημα, ιδιαίτερα σε μια συγκυρία όπου η περιρρέουσα ατμόσφαιρα έχει υψηλό βαθμό δυσπιστίας.

Ποιος θέλει από εμάς να μπούμε σε μια περιπέτεια; Γι’ αυτό σας λέω ότι σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία και λόγω του σύνθετου χαρακτήρα των διαδικασιών αποκρατικοποίησης, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.

Δεν υπάρχει θέμα εγγυήσεων για τις αποκρατικοποιήσεις. Όλες οι διαδικασίες θα γίνουν διασφαλίζοντας τα συμφέροντα της χώρας στο πλαίσιο των συμφωνιών και των όρων που έχουμε ουσιαστικά αποδεχθεί στη δανειακή μας σύμβαση. Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα.

Φοβάμαι ότι πολλές φορές όπως με το θέμα των ξένων τοποτηρητών, δημιουργούνται προβλήματα εκ του μη όντος. Ενδεχομένως φούσκωσε αυτό το θέμα τεχνηέντως από κάποιους, ή στο θέμα των εγγυήσεων, δημιουργούνται προβλήματα τα οποία δεν υπάρχουν. Θέλω να σας πω ότι έχουμε συνείδηση των προβλημάτων και κυρίως έχουμε και τη δύναμη να υπερασπιστούμε το δημόσιο συμφέρον, τα συμφέροντα της χώρας.

Για την ενίσχυση της Κυβέρνησης από πρόσωπα κοινής αποδοχής:

Δεν μπορούμε να συζητήσουμε για ανασχηματισμό, θα πω κοινοτοπίες. Είναι ένα θέμα αρμοδιότητας του Πρωθυπουργού.

Ασφαλώς η Κυβέρνηση χρειάζεται ενίσχυση, αυτό είναι θέμα βέβαια του Πρωθυπουργού. Πρέπει να προχωρήσουμε πολύ πιο συντεταγμένα, πιο πειθαρχημένα, πιο συντονισμένα εσωτερικά. Αυτό είναι κοινή διαπίστωση, το διαπιστώνει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ο οποίος αξιολογεί τα στελέχη.

Η Κυβέρνηση πρέπει να έχει όλα εκείνα τα στελέχη τα οποία διαθέτουν τη δημοκρατική νομιμοποίηση και βεβαίως δεν αρνούμαστε τους τεχνοκράτες, τις προσωπικότητες εκείνες οι οποίες θα μας μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους, την εμπειρία τους σε κρίσιμους τομείς. Παραδείγματος χάριν το Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας, θα μπορούσαμε να βάλουμε μια προσωπικότητα κοινής αποδοχής, με τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης, κυρίως με το Κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Από εκεί και πέρα, γίνεται αυτή η συζήτηση και πολλοί πιστεύουν ότι θα έρθουν οι θαυματοποιοί να λύσουν ξαφνικά τα προβλήματα, επειδή είναι Καθηγητές Πανεπιστημίου, επειδή έχουν μια διεθνή εμπειρία ή οτιδήποτε άλλο.

Δεν λύνονται έτσι τα προβλήματα, ακόμη και από τους καλύτερους τεχνοκράτες, ακόμη και από τα Νόμπελ Οικονομίας. Χρειάζεται γνώση της κοινωνικής πραγματικότητας, χρειάζεται σχέση με την κοινωνία, πολιτική θα έλεγα αντίληψη των πραγμάτων.

Για τον απολογισμό της Κυβέρνησης:

Απολογισμός γίνεται. Έγινε και στο Υπουργικό Συμβούλιο και σε όλες τις συσκέψεις από τον αρμόδιο Υπουργό των Οικονομικών, από όλους μας. Όλοι έχουμε την ευθύνη γι’ αυτή την πορεία του ενός χρόνου της κυβέρνησής μας. Κανείς δεν μπορεί να πει ότι είναι εκτός συλλογικής ευθύνης σ’ αυτή την προσπάθεια.

Η προσπάθεια είναι συλλογική από την κυβέρνηση. Κάνουμε τον απολογισμό, γνωρίζουμε τα λάθη. Γνωρίζουμε ότι έγιναν λανθασμένες εκτιμήσεις, ότι υπήρξαν φιλόδοξες προσεγγίσεις σε σχέση με την επάνοδό μας στις διεθνείς αγορές.

Για την κατάργηση του αεροπορικού στρατηγείου της Σμύρνης:

Είναι γεγονός ότι και το ΝΑΤΟ μπαίνει σε μια νέα εποχή. Επανατοποθετεί πολλά από τα επιχειρησιακά και στρατηγικά ζητήματα του παρελθόντος, σ’ ένα  νέο πλαίσιο και αυτό περισσότερο με βάση την εμπειρία, τις σχέσεις μεταξύ των κρατών μελών του ΝΑΤΟ. Προσανατολίζεται σε μια πιο ευέλικτη, πιο λιτή δομή διοίκησης, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα της Συμμαχίας στον 21ο αιώνα.

Είναι αλήθεια, επίσης, ότι πολλές από τις κυβερνήσεις των κρατών μελών, μέχρι σήμερα, του ΝΑΤΟ, ακόμα και η στρατιωτική και πολιτική ηγεσία του ΝΑΤΟ συνέβαλαν στη δημιουργία προβλημάτων στο χώρο της νοτιοανατολικής πτέρυγας της Συμμαχίας και κυρίως στις σχέσεις Ελλάδας και Τουρκίας.

Το αεροπορικό στρατηγείο στη Σμύρνη αποτέλεσε πολλές φορές τον παράγοντα πρόκλησης ή δημιουργίας προβλημάτων στον επιχειρησιακό σχεδιασμό στην νοτιοανατολική πτέρυγα κυρίως με έμφαση στο Αιγαίο. Αυτά τα προβλήματα λύνονται.

Δυστυχώς λόγω της οικονομικής συγκυρίας και των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε, ορισμένα από τα σημαντικά ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής άμυνας της χώρας πέρασαν λίγο στο «ντούκου». Είναι όμως μια πολύ θετική εξέλιξη, πρώτα για το ΝΑΤΟ, για τη Συμμαχία, αλλά και για τις σχέσεις των κρατών μελών και ιδιαίτερα τις σχέσεις Ελλάδας και Τουρκίας.

Η Ελλάδα έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στο κέντρο της διαπραγμάτευσης μέχρι σήμερα. Θα έλεγα από τη Σύνοδο Κορυφής της Λισσαβόνας τον περασμένο Νοέμβριο μέχρι σήμερα και ο συνάδελφος ο κ. Βενιζέλος, όλη η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο πλαίσιο του ΚΥΣΕΑ με τον Πρωθυπουργό, διαμορφώσαμε ένα διαπραγματευτικό πλαίσιο, το οποίο εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα, κυρίως όμως εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ειρήνης και της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.

Για τις περικοπές στον αμυντικό εξοπλισμό:

Ακόμα και ανεξάρτητα από το πώς θα αντιδράσει η Τουρκία, ο κ. Ερντογάν, παρά τις προσκλήσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια για ισόρροπη μείωση των αμυντικών εξοπλισμών, εμείς προχωρούμε αυτόνομα ακόμα και έξω από το μνημόνιο και το μακροπρόθεσμο πρόγραμμα, στον εξορθολογισμό των αμυντικών δαπανών της χώρας με βάση τα εθνικά συμφέροντα, με βάση τους νέους επιχειρησιακούς στόχους που θέτουμε για τις ένοπλες δυνάμεις και την εθνική άμυνα της χώρας στον 21ο αιώνα.

Θα έλεγα μάλιστα με μια δόση υπερβολής ότι θα έπρεπε – ακόμη κι αν δεν υπήρχε – να ανακαλύψουμε το μνημόνιο για να βάλουμε σε μια τάξη, σε ένα νοικοκύρεμα τις αμυντικές δαπάνες, που γνωρίζουμε όλοι μας πόσο επιβάρυναν την ελληνική οικονομία τα τελευταία 40 χρόνια.

Για τα ατυχήματα στην Πολεμική Αεροπορία:

Ως ποσοστό είμαστε πολύ πιο κάτω και από τα προηγούμενα χρόνια εδώ στη χώρα μας, αλλά πολύ πιο κάτω και από τα ποσοστά ατυχημάτων των κρατών μελών του ΝΑΤΟ ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πράγματι είναι δυσάρεστα ατυχήματα τα οποία οφείλονται, άλλοτε στον ανθρώπινο παράγοντα, άλλοτε στην αστοχία υλικού των αεροπλάνων. Ωστόσο όμως πρέπει να πούμε ότι χάρη στην εκπαίδευση των πιλότων μας σώζονται ζωές, αλλά από την άλλη πλευρά σε καμία περίπτωση η μείωση των λειτουργικών δαπανών, η μείωση του αμυντικού προϋπολογισμού δεν επιβάρυνε, ούτε πρόκειται να επιβαρύνει την επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων.

Για το συνδικαλισμό στο Στρατό:

Κανονικά θα έπρεπε να περιμένουμε την καθαρογραφή της απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για ένα εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα που αφορά τις Ένοπλες Δυνάμεις, αφορά την Εθνική Άμυνα.

Μένω μόνο σ’ αυτά που έχουν γραφτεί και σ’ αυτά που έχω διαβάσει. Πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί όταν μιλάμε για ζητήματα της Εθνικής Άμυνας, για τα θέματα της ετοιμότητας των Ενόπλων Δυνάμεων, της πειθαρχίας και της ιεραρχίας στις Ένοπλες Δυνάμεις, χωρίς να προσβάλλονται τα δημοκρατικά δικαιώματα των ένστολων πολιτών, δηλαδή των λειτουργών των Ενόπλων Δυνάμεων. Σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των ένστολων πολιτών, του στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Σεβόμαστε τις αποφάσεις των Δικαστηρίων, από κει και πέρα όμως πάνω απ’ όλα σεβόμαστε τα εθνικά συμφέροντα της χώρας, τις ανάγκες της Εθνικής Άμυνας της χώρας και έτσι θα πορευθούμε. Είναι μια σημαντική απόφαση η οποία όμως διαφοροποιείται από τον ορισμό του κλασικού συνδικαλισμού κι αυτό πρέπει να το επισημάνουμε.

Είμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, τις συνθήκες διαβίωσης, τις πραγματικά εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες κάτω από τις οποίες επιτελούν το καθήκον και την αποστολή τους.

Συνέντευξη ΑΝΥΕΘΑ κ. Π. Μπεγλίτη στην εκπομπή ”Σαββατοκύριακο στη ΝΕΤ” (12-06-2011) του τηλεοπτικού σταθμού “ΝΕΤ” με τους δημοσιογράφους Τ. Σπηλιόπουλο, Μ. Μιχελιδάκη

Κάντε ένα σχόλιο